Головна / Новини / Новини регіону / Олексій Вискуб презентував у Житомирі комплексну послугу «єМалятко»

23.10.2020

Категорія: Новини регіону

Олексій Вискуб презентував у Житомирі комплексну послугу «єМалятко»

Під час робочої поїздки до Житомирської області перший заступник Міністра цифрової трансформації України Олексій Вискуб разом із заступницею голови Житомирської ОДА Наталією Остапченко відвідали комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради, де ознайомилися з тим, як працює цифрова послуга «єМалятко». Під час брифінгу перший заступник Міністра розповів про переваги даного сервісу.

 

Електронна реєстрація новонародженого здійснюється на підставі медичного висновку про народження з метою оптимізації та автоматизації процесу.

«Послуга дає можливість громадянам за однією електронною заявою отримати до 9 послуг, які пов’язані з народженням дитини. Це – реєстрація дитини, допомога при народженні дитини, допомога багатодітним сім’ям, отримання податкового номеру, реєстрація в демографічному реєстрі тощо. В рамках проєкту «єМалятко» було запроваджено перший в історії України електронний медичний висновок – це відповідний запис в реєстрі електронної системи охорони здоров’я. Житомирський обласний перинатальний центр одним із перших сьогодні повністю перейшов на роботу з електронними медичними висновками. Це лише початок нашого шляху. Ми прагнемо, аби 100% послуг було доступно громадянам онлайн», – зазначив під час брифінгу Олексій Вискуб.

Комплексна послуга «єМалятко» є одним із кроків для забезпечення загальнодержавного курсу щодо доступності та зручності електронних послуг та покликана зменшити документообіг на паперових носіях, зекономити час користувачів на отримання подібних послуг та дозволяє отримати їх лише за одною заявою, надавши мінімум документів до неї.

«Ми активно підтримуємо ці ініціативи Президента та Уряду України. У нас з вами одна мета – зробити мінімум бюрократії та максимум зручностей для отримувачів послуг онлайн», – сказала Наталія Остапченко.

Заступниця голови ОДА також підкреслила, що можливість отримувати електронні послуги особливо важлива зараз, коли весь світ бореться з пандемією. Обмеження соціальних контактів та дотримання протиепідемічних правил – запорука перемоги над поширенням коронавірусної інфекції.

 

Довідково. Для замовлення доступні 8 послуг: 2 базові (обов’язкові) та 6 – на вибір.

 

Базові послуги:

 

державна реєстрація народження. Ви отримаєте свідоцтво про народження дитини;

 

визначення походження дитини (якщо батьки не перебувають у шлюбі). У свідоцтві про народження буде вказана інформація про батьків малюка.

 

Послуги на вибір:

 

призначення допомоги при народженні. Розмір допомоги становить 41 280 грн: 10 320 грн виплачуються одноразово, решта суми — по 860 грн щомісячно протягом трьох років;

 

реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. Податковий номер дитини буде внесено до свідоцтва про народження;

 

призначення допомоги багатодітним сім’ям. На третю і кожну наступну дитину в сім’ї батьки отримують по 1 700 грн щомісячно до досягнення нею 6 років;

 

реєстрація місця проживання дитини. Батьки повинні зареєструвати місце проживання дитини протягом трьох місяців з дня її народження. Дитина віком до 14 років може бути зареєстрована лише за місцем проживання батьків (або одного з них);

 

присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР). Номер буде внесено до свідоцтва про народження;

 

визначення належності дитини до громадянства України. Дитина матиме українське громадянство лише в тому разі, якщо її батьки є громадянами України та інформація про них (або одного з них) внесена до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

До кінця року буде додано ще 2 послуги на вибір:

 

внесення відомостей про дитину до електронного Реєстру пацієнтів;

 

оформлення посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.

Дивіться також:

Навігація:

Остані Новини
Всі Новини
Архів новин

Категорія новин:

Новини регіону
Події
Нацдержслужба України інформує