Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Доступ до публічної інформації

 

 

Доступ до публічної інформації

 

         Розпорядник інформації – Олевська районна рада.

 

        З метою впровадження європейських стандартів щодо відкритості і прозорості в роботі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», голова районної ради Харченко М.А. прийняв розпорядження, згідно з яким в районній раді створено належні умови для забезпечення доступу запитувачів до інформації, зокрема: визначено відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації, обладнано місця для роботи запитувачів до інформації. 

Ці та інші заходи покликані забезпечити реалізацію конституційних прав громадян вільно збирати, використовувати та поширювати інформацію.

Районна рада здійснює надання публічної інформації у відповідь на інформаційні запити громадян.

Інформаційний запит складається у довільній формі або за затвердженою формою.

Для оформлення інформаційного запиту належить вказати:

ім’я та прізвище запитувача до інформації, поштову адресу або адресу електронної пошти, контактний телефон;

опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);

підпис і дату.

Інформаційний запит до інформації оформляється письмово.

Його можна надіслати листом, електронною поштою чи принести особисто  за адресою: 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул,Свято-Миколаївська,4, Олевська районна рада.

Електронна пошта: olrada@ol.zt.ukrtel.net

Згідно із Законом публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана чи створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

 

Відмова у наданні запиту на інформацію:

      Районна рада як розпорядник інформації має право відмовити у задоволенні запиту на інформацію у випадках, передбачених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема, якщо:

- районна рада не володіє і їй, відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, не відомо хто володіє інформацією, щодо якої зроблено запит;

- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 вказаного Закону;

- не дотримано вимог щодо запиту на інформацію (вимоги викладені вище).

 

Інформація про організаційну структуру районної ради:

         1. Олевська районна рада – орган місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міста району, у межах повноважень, визначених Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міською радами.

 

         2. Порядок формування та організація діяльності ради визначається  Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами.

 

         3. Забезпечує здійснення радою повноважень виконавчий апарат районної ради.

 

         4. Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв”язків з територіальними громадами, районною державною адміністрацією, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

 

         5. Виконавчий апарат районної ради утворений рішенням ради. Його структура, чисельність визначена відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України і затверджена рішенням ради від 16.11.2010 р. №14 „Про затвердження структури та чисельності виконавчого апарату ради”.

         Відповідно до зазначеного рішення із внесеними змінами структура та чисельність виконавчого апарату районної ради така:

1. Голова ради – 1;

2. Заступник голови ради – 1;

3. Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – 1;

4. Головний бухгалтер - 1 

 

5. Патронатна служба (радники голови) – 2;

6. Головний спеціаліст – 4;

7. Водій легкового автомобіля – 1;

8. Прибиральниця – 1;

9. Завгосп – 1;

Всього:   13.

 

         6. Питання, які вирішуються районною радою виключно на пленарних засіданнях визначені ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

         Інформація про діяльність районної ради:

1). Місцезнаходження:

- другий поверх адмінприміщення районної ради, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,4, телефон – (04135) 2-17-31, 2-18-57, 2-19-78, 2-13-60, 2-16-07;

адреси: -офіційного веб-сайту – www.olevsk-vlada.gom.ua;

         - електронної пошти – olrada@ol.zt.ukrtel.net.

 

2). Голова районної ради – Харченко Микола Андрійович, телефон - (04135) 2-17-31, 2-18-57.

     Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – Близнюченко Валерій Павлович, телефон – (04135) 2-19-78.

 

3). Розклад роботи: з 9.00 до 18.00 год., перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

Прийом громадян головою ради здійснюється в першу і третю середу кожного місяця з 9.00 до 12.00 год.

 

4). До сфери управління районної ради відносяться:

- комунальне підприємство «Орхідея», керівник Кайданович Валентина Адамівна;

- комунальне підприємство «Олевська районна друкарня», керівник Бабич Василь Миколайович, тел. 2-17-54;

- комунальне підприємство «Кварц», керівник Ступак Микола Анатолійович, тел. 2-31-11;

- державне комунальне підприємство «Олевський щебеневий завод», керівник Рабдєєв Олександр Леонідович, тел. 9-95-30;

- комунальне підприємство «Олевська центральна районна аптека №32», керівник Матвейшин Василь Васильович, тел. 2-17-50;

- комунальне підприємство газета «Зорі над Убортю», керівник Черних Галина Григорівна, тел. 2-14-92;

- комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро», керівник Ігнатюк Анатолій Опанасович, тел. 2-36-78.

 

5). Система обліку і види інформації:

- система обліку здійснюється на електронних та паперових носіях і містить інформацію, передбачену ст.18 Закону;

- види інформації:

  - про Регламент роботи Олевської районної ради VІ скликання;

  - про постійні комісії районної ради;

  - про президію районної ради;

  - про координаційну раду з питань місцевого самоврядування при голові районної ради;

  - збірник рішень районної ради по управлінню об”єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району;

  - про районний бюджет на 2011 рік та про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік;

  - про затвердження угод між районною та сільськими, селищними, міською радами;

  - про угоду між Житомирською обласною та Олевською районною радами;

  - про запити депутатів районної ради;

  - про районні Програми затверджені районною радою;

  - про звернення депутатів районної ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України;

  - інші рішення прийняті районною радою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017-08-21 14:23:00
 
Інформація щодо обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  Управління праці та соціального захисту населення надає інформацію про те, що на обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, подано 292 заяви потерпілих 1 категорії ЧАЕС та 26 заяв для дітей – інвалідів, інвалідність яких пов”язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

 
2017-08-19 11:24:00
 
Оздоровлення учасників АТО у 2017 році

У 2017 році змінено систему  закупівлі послуг санаторно-курортного лікування для учасників антитерористичної операції  (путівки учасникам АТО  закуповуються шляхом безготівкового перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надання послуг на підставі тристоронньої угоди (особа – управління праці та соціального захисту населення – санаторно-курортний заклад).

 
2017-08-19 10:06:00
Сергій Савчук: Міжнародні компанії аналізують перспективи інвестування у проекти з відновлюваної енергетики в Україні

Це питання обговорив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук з виконавчим директором міжнародної компанії «Shanda Consult Ltd» Стефаном Нолте та представником Асоціації з консалтингу в країнах ЄС та Ближнього Сходу «Eumecon» Яном Енгельке. 

 
2017-08-19 10:03:00
Сергій Савчук: За I півріччя 2017 року понад 500 домогосподарств перейшли на електроенергію з енергії сонця

Попит населення на сонячні панелі продовжує зростати. Впродовж II кварталу цього року ще 326 сімей віддали перевагу «сонячній» електроенергії. Це на 25% більше порівняно з I кварталом цього року, коли 200 сімей перейшли на «чисту» енергію. Також, у II кварталі загальна встановлена потужність сонячних станцій приватних домогосподарств зросла на 24% та склала майже 25 МВт.

 
2017-08-19 10:02:00
 
Триває прийом документів від «чорнобильців» для оздоровлення у 2018 році!

Відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016  No 854 «Деякі питання санаторно - курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» облік громадян, віднесених до категорії 1, та дітей з інвалідністю,яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою і як і мають право на забезпечення путівками шляхом надання грошової допомоги, проводять управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.

 
2017-08-17 12:40:00
 
Мінрегіон оголосив конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2017 році

Метою Конкурсу є відбір, відзначення і поширення кращих практик за темами: Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування. Практики розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах. Співробітництво територіальних громад.

 
2017-08-16 11:54:00
Оголошення для місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з експертами проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади Положення.

 
2017-08-16 11:48:00
Держенергоефективності опублікувало рекомендації місцевій владі щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

«Енергоменеджмент – фундамент, на якому потрібно будувати майбутню роботу з ефективного використання енергоресурсів. Як відомо, завдяки лише енергоменеджменту, без додаткових капіталовкладень, можна досягти до 20% зменшення енергоспоживання в установах», - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 
2017-08-15 10:17:00
 
Запрошуємо 26 серпня на 3-й Міжнародний фестиваль льону

Запрошуємо 26 серпня в село Стремигород Житомирської області на 3-й Фестиваль льону. Потішити гостей шоу сучасного рівня та нагадати про важливість відродження традицій вирощування льону на Україні. Така мета третього за рахунком міжнародного фестивалю льону. 

 
2017-08-15 10:15:00
 
Призначення допомоги у разі смерті одного із батьків, що не набув права на пенсію

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання допомоги дітям померлого годувальника» врегульовано питання призначення державної соціальної допомоги дітям померлого годувальника, який за життя не набув права на пенсію.