Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Доступ до публічної інформації

 

 

Доступ до публічної інформації

 

         Розпорядник інформації – Олевська районна рада.

 

        З метою впровадження європейських стандартів щодо відкритості і прозорості в роботі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», голова районної ради Харченко М.А. прийняв розпорядження, згідно з яким в районній раді створено належні умови для забезпечення доступу запитувачів до інформації, зокрема: визначено відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації, обладнано місця для роботи запитувачів до інформації. 

Ці та інші заходи покликані забезпечити реалізацію конституційних прав громадян вільно збирати, використовувати та поширювати інформацію.

Районна рада здійснює надання публічної інформації у відповідь на інформаційні запити громадян.

Інформаційний запит складається у довільній формі або за затвердженою формою.

Для оформлення інформаційного запиту належить вказати:

ім’я та прізвище запитувача до інформації, поштову адресу або адресу електронної пошти, контактний телефон;

опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);

підпис і дату.

Інформаційний запит до інформації оформляється письмово.

Його можна надіслати листом, електронною поштою чи принести особисто  за адресою: 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул,Свято-Миколаївська,4, Олевська районна рада.

Електронна пошта: olrada@ol.zt.ukrtel.net

Згідно із Законом публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана чи створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

 

Відмова у наданні запиту на інформацію:

      Районна рада як розпорядник інформації має право відмовити у задоволенні запиту на інформацію у випадках, передбачених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема, якщо:

- районна рада не володіє і їй, відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, не відомо хто володіє інформацією, щодо якої зроблено запит;

- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 вказаного Закону;

- не дотримано вимог щодо запиту на інформацію (вимоги викладені вище).

 

Інформація про організаційну структуру районної ради:

         1. Олевська районна рада – орган місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міста району, у межах повноважень, визначених Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міською радами.

 

         2. Порядок формування та організація діяльності ради визначається  Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами.

 

         3. Забезпечує здійснення радою повноважень виконавчий апарат районної ради.

 

         4. Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв”язків з територіальними громадами, районною державною адміністрацією, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

 

         5. Виконавчий апарат районної ради утворений рішенням ради. Його структура, чисельність визначена відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України і затверджена рішенням ради від 16.11.2010 р. №14 „Про затвердження структури та чисельності виконавчого апарату ради”.

         Відповідно до зазначеного рішення із внесеними змінами структура та чисельність виконавчого апарату районної ради така:

1. Голова ради – 1;

2. Заступник голови ради – 1;

3. Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – 1;

4. Головний бухгалтер - 1 

 

5. Патронатна служба (радники голови) – 2;

6. Головний спеціаліст – 4;

7. Водій легкового автомобіля – 1;

8. Прибиральниця – 1;

9. Завгосп – 1;

Всього:   13.

 

         6. Питання, які вирішуються районною радою виключно на пленарних засіданнях визначені ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

         Інформація про діяльність районної ради:

1). Місцезнаходження:

- другий поверх адмінприміщення районної ради, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,4, телефон – (04135) 2-17-31, 2-18-57, 2-19-78, 2-13-60, 2-16-07;

адреси: -офіційного веб-сайту – www.olevsk-vlada.gom.ua;

         - електронної пошти – olrada@ol.zt.ukrtel.net.

 

2). Голова районної ради – Харченко Микола Андрійович, телефон - (04135) 2-17-31, 2-18-57.

     Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – Близнюченко Валерій Павлович, телефон – (04135) 2-19-78.

 

3). Розклад роботи: з 9.00 до 18.00 год., перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

Прийом громадян головою ради здійснюється в першу і третю середу кожного місяця з 9.00 до 12.00 год.

 

4). До сфери управління районної ради відносяться:

- комунальне підприємство «Орхідея», керівник Кайданович Валентина Адамівна;

- комунальне підприємство «Олевська районна друкарня», керівник Бабич Василь Миколайович, тел. 2-17-54;

- комунальне підприємство «Кварц», керівник Ступак Микола Анатолійович, тел. 2-31-11;

- державне комунальне підприємство «Олевський щебеневий завод», керівник Рабдєєв Олександр Леонідович, тел. 9-95-30;

- комунальне підприємство «Олевська центральна районна аптека №32», керівник Матвейшин Василь Васильович, тел. 2-17-50;

- комунальне підприємство газета «Зорі над Убортю», керівник Черних Галина Григорівна, тел. 2-14-92;

- комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро», керівник Ігнатюк Анатолій Опанасович, тел. 2-36-78.

 

5). Система обліку і види інформації:

- система обліку здійснюється на електронних та паперових носіях і містить інформацію, передбачену ст.18 Закону;

- види інформації:

  - про Регламент роботи Олевської районної ради VІ скликання;

  - про постійні комісії районної ради;

  - про президію районної ради;

  - про координаційну раду з питань місцевого самоврядування при голові районної ради;

  - збірник рішень районної ради по управлінню об”єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району;

  - про районний бюджет на 2011 рік та про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік;

  - про затвердження угод між районною та сільськими, селищними, міською радами;

  - про угоду між Житомирською обласною та Олевською районною радами;

  - про запити депутатів районної ради;

  - про районні Програми затверджені районною радою;

  - про звернення депутатів районної ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України;

  - інші рішення прийняті районною радою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-04-18 12:17:00
Які ж пільги держава надає багатодітним родинам?

В Олевському районі  наразі проживає майже 900 багатодітних родин.      Так з 1 квітня 2019 року в Україні запровадили ще один вид соціальної допомоги для багатодітних сімей. На кожну третю та наступну дитину виплачуватимуть по 1,7 тис. грн до досягнення нею 6-річного віку.

 
2019-04-15 09:00:00
У ОЛЕВСЬКОМУ РАЙОНІ ПРОВЕДЕНО СУБОТНИК

12 квітня відбувся захід з благоустрою території у рамках проведення щорічної акції «За чисте довкілля». Сьогодні було охоплено територію від підвісного мосту, поблизу Олевського міського Будинку культури.

 
2019-04-03 11:11:00
 
Президент України зустрівся з вдовою сенатора США Джона Маккейна

Президент України Петро Порошенко зустрівся з вдовою сенатора США Джона Маккейна Сінді Маккейн, яка перебуває в Україні у складі спостережної місії Міжнародного республіканського інституту.

 
2019-04-03 11:10:00
 
Петро Порошенко провів телефонну розмову з Ангелою Меркель

Відбулася телефонна розмова між Президентом України Петром Порошенком та Федеральним канцлером Німеччини Ангелою Меркель.

 
2019-03-29 09:28:00
 
Нарахування та виплата допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

Постановою КМУ від 13 березня 2019 року №250  затверджено Порядок виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім»ях. Ця постанова набирає чинності з 1 квітня 2019 року.  

 
2019-03-29 09:25:00
 
До відома учасників АТО

Відповідно до Закону України „Про внесення зміни до статті 4 Закону України „Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” учасникам, які постраждали внаслідок АТО, держава гарантує право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації незалежно від встановлення їм інвалідності.

 
2019-03-29 09:21:00
 
Інформація для субсидіантів, які не є пенсіонерами та яким субсидії було призначено до 31 грудня 2018 року

Повідомляємо про те, що Ощадбанк є уповноваженим банком з монетизації субсидій згідно з Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 62.

 
2019-03-28 11:50:00
 
Глава держави: Залежність кандидатів в Президенти – питання національної безпеки

Президент Петро Порошенко в інтерв’ю українським телеканалам наголосив, що самостійно фінансує свою передвиборчу кампанію та відзначив важливість проінформувати про це суспільство. «Зараз перед виборами, я вивів дивіденди, заплатив з них податки. Податки склали сотні мільйонів гривень. І на сьогоднішній день все сплачується з виборчого фонду», - зазначив Петро Порошенко.

 
2019-03-28 11:33:00
 
Не може бути Президентом країни в умовах війни людина, яка не вірить в перемогу – Петро Порошенко

В інтерв’ю українським телеканалам Президент Петро Порошенко відповів на запитання чи має він план «Б», бо будь-який політик має розраховувати на перемогу, але повинен не виключати і поразки.

 
2019-03-19 17:51:00
 
ДО ВІДОМА ПЕНСІОНЕРІВ РАЙОНУ

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 року №124 \"Про проведення індексацій пенсій у 2019 році\" (далі Постанова) затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій відповідно до частини 2 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Порядок) та установлено, що в 2019 році перерахунок пенсій згідно з Порядком, затвердженим цією Постановою, проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 1,17.