Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Доступ до публічної інформації

 

 

Доступ до публічної інформації

 

         Розпорядник інформації – Олевська районна рада.

 

        З метою впровадження європейських стандартів щодо відкритості і прозорості в роботі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», голова районної ради Харченко М.А. прийняв розпорядження, згідно з яким в районній раді створено належні умови для забезпечення доступу запитувачів до інформації, зокрема: визначено відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації, обладнано місця для роботи запитувачів до інформації. 

Ці та інші заходи покликані забезпечити реалізацію конституційних прав громадян вільно збирати, використовувати та поширювати інформацію.

Районна рада здійснює надання публічної інформації у відповідь на інформаційні запити громадян.

Інформаційний запит складається у довільній формі або за затвердженою формою.

Для оформлення інформаційного запиту належить вказати:

ім’я та прізвище запитувача до інформації, поштову адресу або адресу електронної пошти, контактний телефон;

опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);

підпис і дату.

Інформаційний запит до інформації оформляється письмово.

Його можна надіслати листом, електронною поштою чи принести особисто  за адресою: 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул,Свято-Миколаївська,4, Олевська районна рада.

Електронна пошта: olrada@ol.zt.ukrtel.net

Згідно із Законом публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана чи створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

 

Відмова у наданні запиту на інформацію:

      Районна рада як розпорядник інформації має право відмовити у задоволенні запиту на інформацію у випадках, передбачених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема, якщо:

- районна рада не володіє і їй, відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, не відомо хто володіє інформацією, щодо якої зроблено запит;

- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 вказаного Закону;

- не дотримано вимог щодо запиту на інформацію (вимоги викладені вище).

 

Інформація про організаційну структуру районної ради:

         1. Олевська районна рада – орган місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міста району, у межах повноважень, визначених Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міською радами.

 

         2. Порядок формування та організація діяльності ради визначається  Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами.

 

         3. Забезпечує здійснення радою повноважень виконавчий апарат районної ради.

 

         4. Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв”язків з територіальними громадами, районною державною адміністрацією, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

 

         5. Виконавчий апарат районної ради утворений рішенням ради. Його структура, чисельність визначена відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України і затверджена рішенням ради від 16.11.2010 р. №14 „Про затвердження структури та чисельності виконавчого апарату ради”.

         Відповідно до зазначеного рішення із внесеними змінами структура та чисельність виконавчого апарату районної ради така:

1. Голова ради – 1;

2. Заступник голови ради – 1;

3. Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – 1;

4. Головний бухгалтер - 1 

 

5. Патронатна служба (радники голови) – 2;

6. Головний спеціаліст – 4;

7. Водій легкового автомобіля – 1;

8. Прибиральниця – 1;

9. Завгосп – 1;

Всього:   13.

 

         6. Питання, які вирішуються районною радою виключно на пленарних засіданнях визначені ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

         Інформація про діяльність районної ради:

1). Місцезнаходження:

- другий поверх адмінприміщення районної ради, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,4, телефон – (04135) 2-17-31, 2-18-57, 2-19-78, 2-13-60, 2-16-07;

адреси: -офіційного веб-сайту – www.olevsk-vlada.gom.ua;

         - електронної пошти – olrada@ol.zt.ukrtel.net.

 

2). Голова районної ради – Харченко Микола Андрійович, телефон - (04135) 2-17-31, 2-18-57.

     Керуючий справами виконавчого апарату районної ради – Близнюченко Валерій Павлович, телефон – (04135) 2-19-78.

 

3). Розклад роботи: з 9.00 до 18.00 год., перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

Прийом громадян головою ради здійснюється в першу і третю середу кожного місяця з 9.00 до 12.00 год.

 

4). До сфери управління районної ради відносяться:

- комунальне підприємство «Орхідея», керівник Кайданович Валентина Адамівна;

- комунальне підприємство «Олевська районна друкарня», керівник Бабич Василь Миколайович, тел. 2-17-54;

- комунальне підприємство «Кварц», керівник Ступак Микола Анатолійович, тел. 2-31-11;

- державне комунальне підприємство «Олевський щебеневий завод», керівник Рабдєєв Олександр Леонідович, тел. 9-95-30;

- комунальне підприємство «Олевська центральна районна аптека №32», керівник Матвейшин Василь Васильович, тел. 2-17-50;

- комунальне підприємство газета «Зорі над Убортю», керівник Черних Галина Григорівна, тел. 2-14-92;

- комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро», керівник Ігнатюк Анатолій Опанасович, тел. 2-36-78.

 

5). Система обліку і види інформації:

- система обліку здійснюється на електронних та паперових носіях і містить інформацію, передбачену ст.18 Закону;

- види інформації:

  - про Регламент роботи Олевської районної ради VІ скликання;

  - про постійні комісії районної ради;

  - про президію районної ради;

  - про координаційну раду з питань місцевого самоврядування при голові районної ради;

  - збірник рішень районної ради по управлінню об”єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району;

  - про районний бюджет на 2011 рік та про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік;

  - про затвердження угод між районною та сільськими, селищними, міською радами;

  - про угоду між Житомирською обласною та Олевською районною радами;

  - про запити депутатів районної ради;

  - про районні Програми затверджені районною радою;

  - про звернення депутатів районної ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України;

  - інші рішення прийняті районною радою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-10-19 16:09:00
 
Жителів сільської місцевості хочуть забезпечити доступними нотаріальними послугами

Сьогодні в Україні склалася несправедлива ситуація, за якої чимало громадян, насамперед віддалених сільських місцевостей, позбавлені можливості отримувати елементарні реєстраційні послуги за місцем проживання. Йдеться про 13 мільйонів українців, які мешкають у 29 000 населених пунктах і  не можуть оформити спадщину чи заповіт, оскільки не у всіх районах є нотаріуси, а із понад 1100 вакансій на відповідні посади майже третина взагалі є незаповненими. На Житомирщині вакантними залишаються посади державних нотаріусів у 5-ти районах – Хорошівському, Ємільчинському, Лугинському, Любарському, Брусилівському.

 
2018-10-18 15:03:00
 
18 жовтня - день боротьби з торгівлею людьми

18 жовтня – День, який оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми, був започаткований 18 жовтня 2007 року. Такий день необхідний для консолідації діяльності та підвищення рівня обізнаності з найдавнішим негативним феноменом - торгівлею людьми, особливо жінками і дітьми.

 
2018-10-16 14:13:00
 
Жителі Житомирщини разом із Президентом помолилися за Єдину Помісну Церкву

Жителі Житомирщини долучились до святкових заходів, які проходять у Києві в рамках відзначення Дня захисника України.

 
2018-10-16 14:11:00
 
Геннадій Зубко та Ігор Гундич привітали житомирян, які долучились до молитви за Єдину Українську Церкву

До молитовного заходу, який відбувся у Києві у День захисника України та свято Покрови Пресвятої Богородиці, долучились тисячі віруючих українців, серед яких і жителі Житомирщини.

 
2018-10-15 14:26:00
 
2018-10-11 15:40:00
 
Президент підписав Закон щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».

 
2018-10-11 12:07:00
 
Фінсько-український трастовий фонд

В рамках реалізації положень Меморандуму про взаєморозуміння у сфері енергоефективності та відновлюваної енергетики між Держенергоефективності та МЗС Фінляндської Республіки, в Україні створено Фінсько-український трастовий фонд.

 
2018-10-09 18:46:00
День села Зубковичі

Для багатьох людей День села – це ще один привід зібратися разом, згадати і тих, хто в цьому селі народився, і тих, хто тут зростав, послухати гарну музику, подивитися виступи дорослих та малих артистів. Тому, зазвичай, на такий день народження не лише сходяться, а й з’їжджаються з усіх куточків України. Цей чудовий день об’єднує людей різного віку - від малого до великого. І вітають селяни земляків та гостей завжди щиро та гостинно.