Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Про перелік інформації з обмеженим доступом

                                                        

                                                              УКРАЇНА

                                  ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

                                    ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

_________________________________________________________________

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

від 17.11.2011 р.    № 102

 

Про перелік інформації

з обмеженим доступом

 

 

         На виконання Закону України „Про  доступ до публічної інформації”, з метою збереження конфіденційної, таємної та службової інформації, керуючись ст. 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

         1. Затвердити перелік інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної, службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської районної ради (додається).

 

         2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                    М.А.Харченко  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток

                                                        до розпорядження голови                                                                               районної ради 

 від 17.11.2011 р. № 102

 

 

                                                      ПЕРЕЛІК

                   інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної,

                   службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської

                                                  районної ради

 

 

            1. До конфіденційної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            1.1. Персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження).
            1.2. Інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного так іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності.
            1.3. Персональні дані про учасників конкурсних відборів щодо передачі в оренду та відчуження об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
 
             2. До таємної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            2.1. Інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі.
            2.2. Лікарська таємниця та відомості з лікарських листів непрацездатності.
 
            3. До службової інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            3.1. Документи (заяви, виписки, протоколи та ін.) діяльності комісії районної ради з питань поновлення прав реабілітованих.
            3.2. Облікові картки сільських, селищних голів, секретарів рад, голови та заступника голови районної ради, а також депутатів районної ради.
            3.3. Протоколи засідань атестаційної комісії для проведення атестації посадових осіб Олевської районної ради та документи до них.
            3.4. Списки кадрового резерву виконавчого апарату районної ради.
 
            3.5. Листування з органами державної влади, місцевого самоврядування.
            3.6. Розпорядження голови районної ради про прийняття, переведення, заохочення, звільнення, сумісництво працівників, матеріальну допомогу, надання відпусток, накладення стягнення, відрядження працівників, з адміністративно-господарських питань.
            3.7. Протоколи засідання конкурсної комісії по заміщенню вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та документи до них.
            3.8. Пропозиції, заяви, скарги громадян.
            3.9. Особові справи працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.10. Трудові книжки працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.11. Звіти (таблиці, статистичні дані) з кадрових питань.
            3.12. Інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.13. Договори (господарчі, трудові), що укладені або погоджені головою районної ради.
            3.14. Листування про встановлення виробничих зв'язків з підприємствами, організаціями та установами району по управлінню об'єктами та суб'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.15. Технічні паспорти на об'єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.16. Штатні розписи підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.17. Контракти із керівниками підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ,  міста Олевського району.
            3.18. Протоколи конкурсної комісії з відбору суб'єктів щодо передачі в оренду та продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району та документи до них.
            3.19. Інформація, що міститься в розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів).
            3.20. Відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.21. Протоколи засідання експертної комісії Олевської районної ради.
            3.22. Листування з питань доступу запитувачів до публічної інформації.
            3.23. Дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання.
            3.24. Штатний розпис районної ради та переліки змін до нього.
 
            3.25. Акти документальних ревізій і перевірок бюджетно-фінансової діяльності районної ради.
            3.26. Розрахункові відомості на видачу заробітної плати працівникам районної ради.
            3.27. Особові рахунки працівників районної ради.
            3.28. Ідентифікаційні номери фізичних осіб – платників податків.
            3.29. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, тощо), що додаються до протоколів сесії Олевської районної ради.
            3.30. Відомості з актів приймання-передачі справ відділів виконавчого апарату районної ради.
            3.31. Відомості з документів, що стосуються бухгалтерського обліку та звітності.
            3.32. Документи з фінансово – господарської діяльності виконавчого апарату районної ради (довіреності на отримання матеріальних цінностей, подорожні листи, акти прийому-здачі виконаних робіт та послуг, видаткові накладні, рахунки – фактури на оплату, звіти матеріально-відповідальних осіб, акти на списання предметів, відомості видачі матеріальних цінностей, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжні доручення, звіти про використання коштів, які надані під звіт).
 
 
 
Голова ради                                                       М.А.Харченко 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020-08-06 16:17:00
Житомирщина вражає: поблизу міста Олевськ знайшли унікальну знахідку

За 40 км від міста Олевськ у річці Уборть місцеві жителі знайшли древлянський човен-довбанку. З часом професійні археологи розкопали знахідку та підняли на берег.

 
2020-08-06 11:09:00
ГУ Пенсійного фонду України в Житомирській області інформує: автоматичне призначення пенсії в дії

Пенсійний фонд України з 1 липня впровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії. З початку роботи е-сервісу, заяви для призначення пенсій в автоматичному режимі подали 179 жителів Житомирщини. На підставі поданих анкет-заяв Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області автоматично призначено пенсії  113 особам.

 
2020-08-06 09:41:00
Обласний лабораторний центр повідомляє: на Житомирщині зафіксовано 2036 випадків коронавірусної хвороби COVID-19

За даними Житомирського обласного лабораторного центру станом на 09:00 06.08.2020 (за минулу добу – 5 серпня) зареєстровано 27 нових лабораторно підтверджених випадки.

 
2020-08-06 08:57:00
Президент підписав закон про збільшення стипендії дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування

Документом передбачено збільшення розміру стипендії та щорічної грошової допомоги на придбання навчальної літератури дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування.

 
2020-08-06 08:52:00
Велике будівництво: про реалізацію ініціативи Президента України говорили під час селекторної наради

У рамках Національної програми “Велике будівництво” в області передбачено реалізацію 107 об’єктів.

 
2020-08-05 16:09:00
 
Завершення програми щодо виплати допомоги ФОПам

За детальною інформацією звертатись на телефон «гарячої лінії» управління праці та соціального захисту населення 2-17-70  

 
2020-08-05 14:11:00
Стартував всеукраїнський конкурс малюнків та фотографій “Що для мене Україна?”

Благодійний фонд «Об’єднання світових культур», Український координаційний центр з підвищення правової освіти населення, Українська молодіжна правнича асамблея за підтримки Департаменту молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Міністерства молоді та спорту України, проводять Всеукраїнський конкурс малюнків та фотографій «Що для мене Україна?».

 
2020-08-05 12:38:00
Відкриття меморіальної дошки Сайку Олександру Пилиповичу в селі Радовель.

Пам\'ять - це частина нашого духовного життя. Той, хто пам\'ятає, завжди сильніший, оскільки до його життєвого досвіду додається досвід минулого.

 
2020-08-05 10:49:00
МОЗ повідомляє: станом на 5 серпня в Україні зафіксовано 1271 новий випадок коронавірусної хвороби COVID-19

05 серпня (станом на 9:00) в Україні 75 490 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 1788 летальних, 41 527 пацієнтів одужало. За добу зафіксовано 1271 новий випадок. Загалом проведено 1 098 665 тестувань методом ПЛР. Усього за добу одужало 914 пацієнтів