Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Про перелік інформації з обмеженим доступом

                                                        

                                                              УКРАЇНА

                                  ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

                                    ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

_________________________________________________________________

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

від 17.11.2011 р.    № 102

 

Про перелік інформації

з обмеженим доступом

 

 

         На виконання Закону України „Про  доступ до публічної інформації”, з метою збереження конфіденційної, таємної та службової інформації, керуючись ст. 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

         1. Затвердити перелік інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної, службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської районної ради (додається).

 

         2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                    М.А.Харченко  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток

                                                        до розпорядження голови                                                                               районної ради 

 від 17.11.2011 р. № 102

 

 

                                                      ПЕРЕЛІК

                   інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної,

                   службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської

                                                  районної ради

 

 

            1. До конфіденційної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            1.1. Персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження).
            1.2. Інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного так іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності.
            1.3. Персональні дані про учасників конкурсних відборів щодо передачі в оренду та відчуження об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
 
             2. До таємної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            2.1. Інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі.
            2.2. Лікарська таємниця та відомості з лікарських листів непрацездатності.
 
            3. До службової інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            3.1. Документи (заяви, виписки, протоколи та ін.) діяльності комісії районної ради з питань поновлення прав реабілітованих.
            3.2. Облікові картки сільських, селищних голів, секретарів рад, голови та заступника голови районної ради, а також депутатів районної ради.
            3.3. Протоколи засідань атестаційної комісії для проведення атестації посадових осіб Олевської районної ради та документи до них.
            3.4. Списки кадрового резерву виконавчого апарату районної ради.
 
            3.5. Листування з органами державної влади, місцевого самоврядування.
            3.6. Розпорядження голови районної ради про прийняття, переведення, заохочення, звільнення, сумісництво працівників, матеріальну допомогу, надання відпусток, накладення стягнення, відрядження працівників, з адміністративно-господарських питань.
            3.7. Протоколи засідання конкурсної комісії по заміщенню вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та документи до них.
            3.8. Пропозиції, заяви, скарги громадян.
            3.9. Особові справи працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.10. Трудові книжки працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.11. Звіти (таблиці, статистичні дані) з кадрових питань.
            3.12. Інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.13. Договори (господарчі, трудові), що укладені або погоджені головою районної ради.
            3.14. Листування про встановлення виробничих зв'язків з підприємствами, організаціями та установами району по управлінню об'єктами та суб'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.15. Технічні паспорти на об'єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.16. Штатні розписи підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.17. Контракти із керівниками підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ,  міста Олевського району.
            3.18. Протоколи конкурсної комісії з відбору суб'єктів щодо передачі в оренду та продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району та документи до них.
            3.19. Інформація, що міститься в розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів).
            3.20. Відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.21. Протоколи засідання експертної комісії Олевської районної ради.
            3.22. Листування з питань доступу запитувачів до публічної інформації.
            3.23. Дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання.
            3.24. Штатний розпис районної ради та переліки змін до нього.
 
            3.25. Акти документальних ревізій і перевірок бюджетно-фінансової діяльності районної ради.
            3.26. Розрахункові відомості на видачу заробітної плати працівникам районної ради.
            3.27. Особові рахунки працівників районної ради.
            3.28. Ідентифікаційні номери фізичних осіб – платників податків.
            3.29. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, тощо), що додаються до протоколів сесії Олевської районної ради.
            3.30. Відомості з актів приймання-передачі справ відділів виконавчого апарату районної ради.
            3.31. Відомості з документів, що стосуються бухгалтерського обліку та звітності.
            3.32. Документи з фінансово – господарської діяльності виконавчого апарату районної ради (довіреності на отримання матеріальних цінностей, подорожні листи, акти прийому-здачі виконаних робіт та послуг, видаткові накладні, рахунки – фактури на оплату, звіти матеріально-відповідальних осіб, акти на списання предметів, відомості видачі матеріальних цінностей, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжні доручення, звіти про використання коштів, які надані під звіт).
 
 
 
Голова ради                                                       М.А.Харченко 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017-08-21 14:23:00
 
Інформація щодо обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  Управління праці та соціального захисту населення надає інформацію про те, що на обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, подано 292 заяви потерпілих 1 категорії ЧАЕС та 26 заяв для дітей – інвалідів, інвалідність яких пов”язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

 
2017-08-19 11:24:00
 
Оздоровлення учасників АТО у 2017 році

У 2017 році змінено систему  закупівлі послуг санаторно-курортного лікування для учасників антитерористичної операції  (путівки учасникам АТО  закуповуються шляхом безготівкового перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надання послуг на підставі тристоронньої угоди (особа – управління праці та соціального захисту населення – санаторно-курортний заклад).

 
2017-08-19 10:06:00
Сергій Савчук: Міжнародні компанії аналізують перспективи інвестування у проекти з відновлюваної енергетики в Україні

Це питання обговорив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук з виконавчим директором міжнародної компанії «Shanda Consult Ltd» Стефаном Нолте та представником Асоціації з консалтингу в країнах ЄС та Ближнього Сходу «Eumecon» Яном Енгельке. 

 
2017-08-19 10:03:00
Сергій Савчук: За I півріччя 2017 року понад 500 домогосподарств перейшли на електроенергію з енергії сонця

Попит населення на сонячні панелі продовжує зростати. Впродовж II кварталу цього року ще 326 сімей віддали перевагу «сонячній» електроенергії. Це на 25% більше порівняно з I кварталом цього року, коли 200 сімей перейшли на «чисту» енергію. Також, у II кварталі загальна встановлена потужність сонячних станцій приватних домогосподарств зросла на 24% та склала майже 25 МВт.

 
2017-08-19 10:02:00
 
Триває прийом документів від «чорнобильців» для оздоровлення у 2018 році!

Відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016  No 854 «Деякі питання санаторно - курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» облік громадян, віднесених до категорії 1, та дітей з інвалідністю,яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою і як і мають право на забезпечення путівками шляхом надання грошової допомоги, проводять управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.

 
2017-08-17 12:40:00
 
Мінрегіон оголосив конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2017 році

Метою Конкурсу є відбір, відзначення і поширення кращих практик за темами: Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування. Практики розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах. Співробітництво територіальних громад.

 
2017-08-16 11:54:00
Оголошення для місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з експертами проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади Положення.

 
2017-08-16 11:48:00
Держенергоефективності опублікувало рекомендації місцевій владі щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

«Енергоменеджмент – фундамент, на якому потрібно будувати майбутню роботу з ефективного використання енергоресурсів. Як відомо, завдяки лише енергоменеджменту, без додаткових капіталовкладень, можна досягти до 20% зменшення енергоспоживання в установах», - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 
2017-08-15 10:17:00
 
Запрошуємо 26 серпня на 3-й Міжнародний фестиваль льону

Запрошуємо 26 серпня в село Стремигород Житомирської області на 3-й Фестиваль льону. Потішити гостей шоу сучасного рівня та нагадати про важливість відродження традицій вирощування льону на Україні. Така мета третього за рахунком міжнародного фестивалю льону. 

 
2017-08-15 10:15:00
 
Призначення допомоги у разі смерті одного із батьків, що не набув права на пенсію

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання допомоги дітям померлого годувальника» врегульовано питання призначення державної соціальної допомоги дітям померлого годувальника, який за життя не набув права на пенсію.