Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Про перелік інформації з обмеженим доступом

                                                        

                                                              УКРАЇНА

                                  ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

                                    ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

_________________________________________________________________

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

від 17.11.2011 р.    № 102

 

Про перелік інформації

з обмеженим доступом

 

 

         На виконання Закону України „Про  доступ до публічної інформації”, з метою збереження конфіденційної, таємної та службової інформації, керуючись ст. 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

         1. Затвердити перелік інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної, службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської районної ради (додається).

 

         2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                    М.А.Харченко  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток

                                                        до розпорядження голови                                                                               районної ради 

 від 17.11.2011 р. № 102

 

 

                                                      ПЕРЕЛІК

                   інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної,

                   службової), що є у володінні виконавчого апарату Олевської

                                                  районної ради

 

 

            1. До конфіденційної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            1.1. Персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження).
            1.2. Інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного так іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності.
            1.3. Персональні дані про учасників конкурсних відборів щодо передачі в оренду та відчуження об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
 
             2. До таємної інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            2.1. Інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі.
            2.2. Лікарська таємниця та відомості з лікарських листів непрацездатності.
 
            3. До службової інформації виконавчого апарату Олевської районної ради належить:
 
            3.1. Документи (заяви, виписки, протоколи та ін.) діяльності комісії районної ради з питань поновлення прав реабілітованих.
            3.2. Облікові картки сільських, селищних голів, секретарів рад, голови та заступника голови районної ради, а також депутатів районної ради.
            3.3. Протоколи засідань атестаційної комісії для проведення атестації посадових осіб Олевської районної ради та документи до них.
            3.4. Списки кадрового резерву виконавчого апарату районної ради.
 
            3.5. Листування з органами державної влади, місцевого самоврядування.
            3.6. Розпорядження голови районної ради про прийняття, переведення, заохочення, звільнення, сумісництво працівників, матеріальну допомогу, надання відпусток, накладення стягнення, відрядження працівників, з адміністративно-господарських питань.
            3.7. Протоколи засідання конкурсної комісії по заміщенню вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та документи до них.
            3.8. Пропозиції, заяви, скарги громадян.
            3.9. Особові справи працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.10. Трудові книжки працівників виконавчого апарату районної ради.
            3.11. Звіти (таблиці, статистичні дані) з кадрових питань.
            3.12. Інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.13. Договори (господарчі, трудові), що укладені або погоджені головою районної ради.
            3.14. Листування про встановлення виробничих зв'язків з підприємствами, організаціями та установами району по управлінню об'єктами та суб'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.15. Технічні паспорти на об'єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.16. Штатні розписи підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району.
            3.17. Контракти із керівниками підприємств, установ, організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ,  міста Олевського району.
            3.18. Протоколи конкурсної комісії з відбору суб'єктів щодо передачі в оренду та продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олевського району та документи до них.
            3.19. Інформація, що міститься в розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів).
            3.20. Відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради.
            3.21. Протоколи засідання експертної комісії Олевської районної ради.
            3.22. Листування з питань доступу запитувачів до публічної інформації.
            3.23. Дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання.
            3.24. Штатний розпис районної ради та переліки змін до нього.
 
            3.25. Акти документальних ревізій і перевірок бюджетно-фінансової діяльності районної ради.
            3.26. Розрахункові відомості на видачу заробітної плати працівникам районної ради.
            3.27. Особові рахунки працівників районної ради.
            3.28. Ідентифікаційні номери фізичних осіб – платників податків.
            3.29. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, тощо), що додаються до протоколів сесії Олевської районної ради.
            3.30. Відомості з актів приймання-передачі справ відділів виконавчого апарату районної ради.
            3.31. Відомості з документів, що стосуються бухгалтерського обліку та звітності.
            3.32. Документи з фінансово – господарської діяльності виконавчого апарату районної ради (довіреності на отримання матеріальних цінностей, подорожні листи, акти прийому-здачі виконаних робіт та послуг, видаткові накладні, рахунки – фактури на оплату, звіти матеріально-відповідальних осіб, акти на списання предметів, відомості видачі матеріальних цінностей, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжні доручення, звіти про використання коштів, які надані під звіт).
 
 
 
Голова ради                                                       М.А.Харченко 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-10-19 16:09:00
 
Жителів сільської місцевості хочуть забезпечити доступними нотаріальними послугами

Сьогодні в Україні склалася несправедлива ситуація, за якої чимало громадян, насамперед віддалених сільських місцевостей, позбавлені можливості отримувати елементарні реєстраційні послуги за місцем проживання. Йдеться про 13 мільйонів українців, які мешкають у 29 000 населених пунктах і  не можуть оформити спадщину чи заповіт, оскільки не у всіх районах є нотаріуси, а із понад 1100 вакансій на відповідні посади майже третина взагалі є незаповненими. На Житомирщині вакантними залишаються посади державних нотаріусів у 5-ти районах – Хорошівському, Ємільчинському, Лугинському, Любарському, Брусилівському.

 
2018-10-18 15:03:00
 
18 жовтня - день боротьби з торгівлею людьми

18 жовтня – День, який оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми, був започаткований 18 жовтня 2007 року. Такий день необхідний для консолідації діяльності та підвищення рівня обізнаності з найдавнішим негативним феноменом - торгівлею людьми, особливо жінками і дітьми.

 
2018-10-16 14:13:00
 
Жителі Житомирщини разом із Президентом помолилися за Єдину Помісну Церкву

Жителі Житомирщини долучились до святкових заходів, які проходять у Києві в рамках відзначення Дня захисника України.

 
2018-10-16 14:11:00
 
Геннадій Зубко та Ігор Гундич привітали житомирян, які долучились до молитви за Єдину Українську Церкву

До молитовного заходу, який відбувся у Києві у День захисника України та свято Покрови Пресвятої Богородиці, долучились тисячі віруючих українців, серед яких і жителі Житомирщини.

 
2018-10-15 14:26:00
 
2018-10-11 15:40:00
 
Президент підписав Закон щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».

 
2018-10-11 12:07:00
 
Фінсько-український трастовий фонд

В рамках реалізації положень Меморандуму про взаєморозуміння у сфері енергоефективності та відновлюваної енергетики між Держенергоефективності та МЗС Фінляндської Республіки, в Україні створено Фінсько-український трастовий фонд.

 
2018-10-09 18:46:00
День села Зубковичі

Для багатьох людей День села – це ще один привід зібратися разом, згадати і тих, хто в цьому селі народився, і тих, хто тут зростав, послухати гарну музику, подивитися виступи дорослих та малих артистів. Тому, зазвичай, на такий день народження не лише сходяться, а й з’їжджаються з усіх куточків України. Цей чудовий день об’єднує людей різного віку - від малого до великого. І вітають селяни земляків та гостей завжди щиро та гостинно.