Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Розпорядження голови районної ради

                                                                        

УКРАЇНА

ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________________________________________________________________

 

                                            Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                               голови районної ради

 

 

 

від 10.08.2011 р.      № 65 

 

         Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації

З метою забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у районній раді, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Визначити :

1.1. Виконавчий апарат районної ради відповідальним за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє районна рада;

1.2.Керуючого справами виконавчого апарату районної ради (Близнюченка В.П.) відповідальним за попередній розгляд, опрацювання та систематизацію запитів на інформацію.

1.3. Головного спеціаліста районної ради (Горбань Л.В.) відповідальним  за реєстрацію і облік запитів на інформацію на електронних та паперових носіях та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходить до районної ради.

2. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, затвердити форму запиту на інформацію  згідно з додатком 1.

3. Затвердити інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит згідно з додатком 2.

4. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради    Близнюченку В.П. визначити спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати його відповідною оргтехнікою.

5. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради                   Близнюченку В.П., раднику голови районної ради Корнійчук В.Н., головному спеціалісту Бондаренко О.І.:

5.1. Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень районної ради, розробником яких є районна рада, прийнятих рішень ради та розпоряджень голови районної ради, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної ради.

5.2. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію.

5.3. Внести зміни до положення про виконавчий апарат районної ради  та посадових інструкцій працівників, де передбачити здійснення функцій, визначених у даному розпорядженні.

5.4.Визначити перелік відомостей, що становлять службову інформацію, якою володіє районна рада і яка використовується в районній раді.

         6. Головному бухгалтеру районної ради Ничипорчук О.В. після затвердження Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання та друк документів внести пропозиції щодо визначення розміру фактичних витрат на виготовлення виконавчим апаратом копій документів обсягом більш як 10 сторінок, що надаються при задоволенні запиту на інформацію, та порядку їх зарахування.

         7. Ознайомити з даним розпорядженням всіх працівників виконавчого апарату районної ради під розпис.

 8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова ради        М.А.Харченко

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

 

голови районної ради  

від 10.08.11р.  № 65

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації:  Олевська районна рада

 

Кому:  голові Олевської районної ради Харченку М.А.

 

 

П.І.Б. запитувача (назва юридичної  особи, об’єднання громадян)

 

Адреса запитувача (домашня, юридична)

 

П.І.Б. представника запитувача,  посада (для юридичних осіб та об’єднань громадян)

 

 

 

Загальний опис необхідної  інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

 

Поштою 

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

 

Підкреслити обрану категорію

 

 

Контактний телефон

 

Дата запиту

 

Підпис

 

 

 Зареєстровано ________________________________________

 

Голова ради                                                                 М.А.Харченко

 

Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

від 10.08.11р.  № 65

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит

 

1. Загальні положення

 

1.1. Ця інструкція регламентує порядок оформлення, реєстрації, обробки та надання відповідей на інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запити на інформацію оформляються державною мовою.

 

2. Приймання та  реєстрація запитів на інформацію

 

2.1. Запити на інформацію можуть подаватись заявником особисто, поштою, факсом або електронною поштою.

2.2. Непідписані, незасвідчені, пошкоджені або надіслані не за адресою запити повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

2.3. Не приймаються до розгляду запити без ідентифікації автора такого запиту.

2.4. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, ці запити оформлюються на бланках відповідно до затверджених розпорядженням голови районної ради форм запитів на інформацію від фізичної, юридичної осіб та об'єднань громадян. Запитувачі мають право надавати запити, оформлені за довільною формою.

2.5. Усі запити на інформацію, що надходять на адресу районної ради, приймаються централізовано головним спеціалістом виконавчого апарату районної ради , реєструються та терміново передаються керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

2.6. Запити на інформацію реєструються в електронній базі обліку запитів на інформацію відповідно до часу їх надходження. Щотижня та щомісяця проводиться роздруківка відомостей щодо запитів на інформацію та їх збереження на паперових носіях в окремій папці.

2.7. Датою надходження запиту на інформацію до Олевської районної ради є дата реєстрації запиту в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

3. Розгляд запитів на інформацію та підготовка відповідей на них

 

3.1. Попередній розгляд запитів на інформацію проводить керуючий справами виконавчого апарату районної ради невідкладно з часу надходження такого запиту, готує проект резолюції голові ради із зазначенням терміну виконання та терміново подає його на розгляд голові ради.

3.2. Після визначення головою ради виконавця запиту на інформацію  запит терміново передається виконавцю для його розгляду та підготовки необхідної відповіді.

3.3. Термін надання відповіді на інформаційний запит складає п’ять робочих днів.

3.4. У разі необхідності опрацювання великого обсягу інформації, термін підготовки відповіді на запит може бути продовжено до 20 робочих днів, про що у 5-денний термін з моменту надходження запиту повідомляється заявнику.

3.5. Підготовлена відповідь на інформаційний запит надається заявнику відповідно до вказаного ним способу: особисто, поштою, факсом, електронною поштою з відповідною реєстрацією в електронній базі обліку запитів на інформацію.

3.6. Датою надання відповіді на інформаційний запит є дата реєстрації цієї відповіді в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

4. Систематизація, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію

 

4.1. Виконавчий апарат районної ради проводить систематизацію, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, та щомісячно оприлюднюють її на веб-сайті районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                        М.А.Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

2017-08-21 14:23:00
 
Інформація щодо обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  Управління праці та соціального захисту населення надає інформацію про те, що на обліку для отримання санаторно-курортних путівок у 2017 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, подано 292 заяви потерпілих 1 категорії ЧАЕС та 26 заяв для дітей – інвалідів, інвалідність яких пов”язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

 
2017-08-19 11:24:00
 
Оздоровлення учасників АТО у 2017 році

У 2017 році змінено систему  закупівлі послуг санаторно-курортного лікування для учасників антитерористичної операції  (путівки учасникам АТО  закуповуються шляхом безготівкового перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надання послуг на підставі тристоронньої угоди (особа – управління праці та соціального захисту населення – санаторно-курортний заклад).

 
2017-08-19 10:06:00
Сергій Савчук: Міжнародні компанії аналізують перспективи інвестування у проекти з відновлюваної енергетики в Україні

Це питання обговорив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук з виконавчим директором міжнародної компанії «Shanda Consult Ltd» Стефаном Нолте та представником Асоціації з консалтингу в країнах ЄС та Ближнього Сходу «Eumecon» Яном Енгельке. 

 
2017-08-19 10:03:00
Сергій Савчук: За I півріччя 2017 року понад 500 домогосподарств перейшли на електроенергію з енергії сонця

Попит населення на сонячні панелі продовжує зростати. Впродовж II кварталу цього року ще 326 сімей віддали перевагу «сонячній» електроенергії. Це на 25% більше порівняно з I кварталом цього року, коли 200 сімей перейшли на «чисту» енергію. Також, у II кварталі загальна встановлена потужність сонячних станцій приватних домогосподарств зросла на 24% та склала майже 25 МВт.

 
2017-08-19 10:02:00
 
Триває прийом документів від «чорнобильців» для оздоровлення у 2018 році!

Відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016  No 854 «Деякі питання санаторно - курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» облік громадян, віднесених до категорії 1, та дітей з інвалідністю,яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою і як і мають право на забезпечення путівками шляхом надання грошової допомоги, проводять управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.

 
2017-08-17 12:40:00
 
Мінрегіон оголосив конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2017 році

Метою Конкурсу є відбір, відзначення і поширення кращих практик за темами: Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування. Практики розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах. Співробітництво територіальних громад.

 
2017-08-16 11:54:00
Оголошення для місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з експертами проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади Положення.

 
2017-08-16 11:48:00
Держенергоефективності опублікувало рекомендації місцевій владі щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

«Енергоменеджмент – фундамент, на якому потрібно будувати майбутню роботу з ефективного використання енергоресурсів. Як відомо, завдяки лише енергоменеджменту, без додаткових капіталовкладень, можна досягти до 20% зменшення енергоспоживання в установах», - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 
2017-08-15 10:17:00
 
Запрошуємо 26 серпня на 3-й Міжнародний фестиваль льону

Запрошуємо 26 серпня в село Стремигород Житомирської області на 3-й Фестиваль льону. Потішити гостей шоу сучасного рівня та нагадати про важливість відродження традицій вирощування льону на Україні. Така мета третього за рахунком міжнародного фестивалю льону. 

 
2017-08-15 10:15:00
 
Призначення допомоги у разі смерті одного із батьків, що не набув права на пенсію

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання допомоги дітям померлого годувальника» врегульовано питання призначення державної соціальної допомоги дітям померлого годувальника, який за життя не набув права на пенсію.