Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Розпорядження голови районної ради

                                                                        

УКРАЇНА

ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________________________________________________________________

 

                                            Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                               голови районної ради

 

 

 

від 10.08.2011 р.      № 65 

 

         Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації

З метою забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у районній раді, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Визначити :

1.1. Виконавчий апарат районної ради відповідальним за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє районна рада;

1.2.Керуючого справами виконавчого апарату районної ради (Близнюченка В.П.) відповідальним за попередній розгляд, опрацювання та систематизацію запитів на інформацію.

1.3. Головного спеціаліста районної ради (Горбань Л.В.) відповідальним  за реєстрацію і облік запитів на інформацію на електронних та паперових носіях та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходить до районної ради.

2. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, затвердити форму запиту на інформацію  згідно з додатком 1.

3. Затвердити інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит згідно з додатком 2.

4. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради    Близнюченку В.П. визначити спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати його відповідною оргтехнікою.

5. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради                   Близнюченку В.П., раднику голови районної ради Корнійчук В.Н., головному спеціалісту Бондаренко О.І.:

5.1. Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень районної ради, розробником яких є районна рада, прийнятих рішень ради та розпоряджень голови районної ради, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної ради.

5.2. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію.

5.3. Внести зміни до положення про виконавчий апарат районної ради  та посадових інструкцій працівників, де передбачити здійснення функцій, визначених у даному розпорядженні.

5.4.Визначити перелік відомостей, що становлять службову інформацію, якою володіє районна рада і яка використовується в районній раді.

         6. Головному бухгалтеру районної ради Ничипорчук О.В. після затвердження Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання та друк документів внести пропозиції щодо визначення розміру фактичних витрат на виготовлення виконавчим апаратом копій документів обсягом більш як 10 сторінок, що надаються при задоволенні запиту на інформацію, та порядку їх зарахування.

         7. Ознайомити з даним розпорядженням всіх працівників виконавчого апарату районної ради під розпис.

 8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова ради        М.А.Харченко

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

 

голови районної ради  

від 10.08.11р.  № 65

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації:  Олевська районна рада

 

Кому:  голові Олевської районної ради Харченку М.А.

 

 

П.І.Б. запитувача (назва юридичної  особи, об’єднання громадян)

 

Адреса запитувача (домашня, юридична)

 

П.І.Б. представника запитувача,  посада (для юридичних осіб та об’єднань громадян)

 

 

 

Загальний опис необхідної  інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

 

Поштою 

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

 

Підкреслити обрану категорію

 

 

Контактний телефон

 

Дата запиту

 

Підпис

 

 

 Зареєстровано ________________________________________

 

Голова ради                                                                 М.А.Харченко

 

Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

від 10.08.11р.  № 65

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит

 

1. Загальні положення

 

1.1. Ця інструкція регламентує порядок оформлення, реєстрації, обробки та надання відповідей на інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запити на інформацію оформляються державною мовою.

 

2. Приймання та  реєстрація запитів на інформацію

 

2.1. Запити на інформацію можуть подаватись заявником особисто, поштою, факсом або електронною поштою.

2.2. Непідписані, незасвідчені, пошкоджені або надіслані не за адресою запити повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

2.3. Не приймаються до розгляду запити без ідентифікації автора такого запиту.

2.4. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, ці запити оформлюються на бланках відповідно до затверджених розпорядженням голови районної ради форм запитів на інформацію від фізичної, юридичної осіб та об'єднань громадян. Запитувачі мають право надавати запити, оформлені за довільною формою.

2.5. Усі запити на інформацію, що надходять на адресу районної ради, приймаються централізовано головним спеціалістом виконавчого апарату районної ради , реєструються та терміново передаються керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

2.6. Запити на інформацію реєструються в електронній базі обліку запитів на інформацію відповідно до часу їх надходження. Щотижня та щомісяця проводиться роздруківка відомостей щодо запитів на інформацію та їх збереження на паперових носіях в окремій папці.

2.7. Датою надходження запиту на інформацію до Олевської районної ради є дата реєстрації запиту в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

3. Розгляд запитів на інформацію та підготовка відповідей на них

 

3.1. Попередній розгляд запитів на інформацію проводить керуючий справами виконавчого апарату районної ради невідкладно з часу надходження такого запиту, готує проект резолюції голові ради із зазначенням терміну виконання та терміново подає його на розгляд голові ради.

3.2. Після визначення головою ради виконавця запиту на інформацію  запит терміново передається виконавцю для його розгляду та підготовки необхідної відповіді.

3.3. Термін надання відповіді на інформаційний запит складає п’ять робочих днів.

3.4. У разі необхідності опрацювання великого обсягу інформації, термін підготовки відповіді на запит може бути продовжено до 20 робочих днів, про що у 5-денний термін з моменту надходження запиту повідомляється заявнику.

3.5. Підготовлена відповідь на інформаційний запит надається заявнику відповідно до вказаного ним способу: особисто, поштою, факсом, електронною поштою з відповідною реєстрацією в електронній базі обліку запитів на інформацію.

3.6. Датою надання відповіді на інформаційний запит є дата реєстрації цієї відповіді в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

4. Систематизація, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію

 

4.1. Виконавчий апарат районної ради проводить систематизацію, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, та щомісячно оприлюднюють її на веб-сайті районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                        М.А.Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

2021-01-19 09:18:00
 
Президент вітає ухвалення урядом постанови щодо зменшення тарифів на газ для населення

Президент України Володимир Зеленський вітає ухвалення урядом постанови щодо зменшення тарифів на газ для населення. Глава держави впевнений, що тарифи на комунальні послуги повинні бути соціально справедливими, а ринок газу має працювати за стандартами прозорої торгівлі та чесної конкуренції.

 
2021-01-15 14:47:00
Увага! Важлива інформація!

За даними Житомирського обласного гідрометеоцентру, протягом 15-19 січня на території Олевської міської територіальної громади очікується погіршення погодних умов – суттєве зниження температурного режиму.

 
2021-01-15 14:36:00
 
Протокол чергового засідання постійної комісії з питань ТЕБ та НС від 14.01.2021 року

Протокол чергового засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС від 14.01.2021 року

 
2021-01-15 09:13:00
ВеликеБудівництво: Віталій Бунечко взяв участь у відкритті реконструйованого спорткомплексу у Радомишлі

У рамках ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським національної програми «Велике будівництво» на Житомирщині побудовано та відремонтовано ряд соціально важливих об’єктів. Серед них – спортивний комплекс «Динамо» у місті Радомишль. Під час робочої поїздки до територіальної громади голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко оглянув, як проведено реконструкцію об’єкту, та долучився до його відкриття. 

 
2021-01-14 16:49:00
 
Покрокова схема дій для громадян, які виявили бажання проходити військову службу за контрактом

Головне управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України надає рекомендації щодо послідовності дій громадян, які виявили бажання проходити військову службу за контрактом на посадах рядового, сержантського (старшинського) складу у віськових частинах Збройних Сил України.

 
2021-01-14 16:46:00
Децентралізація: Віталій Бунечко провів онлайн-нараду з представниками райдержадміністрацій та територіальних громад Житомирщини

 Сьогодні, 14 січня, голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко провів онлайн-нараду з представниками райдержадміністрацій та територіальних громад Житомирської області

 
2021-01-12 16:15:00
Управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації інформує про те, що граничний розмірдоходу для застосування податкової соціальної пільги у 2021 році становить 3180,00 грн.

1. Граничний розмір доходу, який дає право на застосуванняподаткової соціальної пільги. Відповідно до п.п. 1 п. 4 ст. 169 розділу ІV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

 
2021-01-06 11:56:00
 
Децентралізація: Житомирська область лідирує у переданні соціально важливих об’єктів спільної власності територіальних громад району

Децентралізація: Житомирська область лідирує у переданні соціально важливих об’єктів спільної власності територіальних громад району

 
2021-01-06 10:30:00
 
Велике будівництво: реконструйований дитячий садочок у Чоповичах готовий до роботи.

Це стало можливим завдяки програмі Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Чоповицька об’єднана територіальна громада отримала сучасний дитячий садочок, розрахований на 80 дитячих місць.

 
2021-01-04 15:53:00
 
Передача об’єктів цивільних прав зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району у власність територіальної громади – запитання-відповіді

Експертки Офісу підтримки реформи з децентралізації при Мінрегіоні Віра Козіна та Ірина Бакунчик підготували відповіді на запитання щодо передачі об’єктів цивільних прав зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району у власність територіальної громади, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України.