Розпорядженням голови Олевської районної державної адміністрації від 6 березня 2015 року № 34 «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» визначено провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», щодо посадових осіб, які займають посади, призначення на які і звільнення з яких здійснюється головою Олевської райдержадміністрації.
Документи, якими керується Олевська районна державна адміністрація при проведенні перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених положеннями Закону України «Про очищення влади»:
І. Апарат райдержадміністрації:
1. Перший заступник голови райдержадміністрації Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Крамаренка Сергія Михайловича
2. Заступник голови райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудой Світлани Василівни
3. Керівник апарату райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котвицького Леоніда Петровича
4. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Остапчук Наталії Миколаївни
5. Начальник загального відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Паламарчук Олени Володимирівни
6. Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Володимира Костянтиновича
7. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Дорошко Наталі Іванівни
8. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Пилипчук Руслани Володимирівни
9. Завідувач сектору контролю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Більського Миколи Степановича
10. Головний спеціаліст сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Ольги Іванівни
11. Головний спеціаліст з режимно-секретної та мобілізаційної роботи Заява Бобровник Марини Олександрівни та Декларація
ІІ. Управління фінансів райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Тетяни Миколаївни
2. Заступник начальника управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котової Оксани Сергіївни
3. Заступник начальника управління (перебуває у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Світлани Василівни
ІІІ. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Островської Ольги Григорівни
2. Заступник начальника з питань пільг та компенсацій Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Венгловської Галини Олександрівни
IV. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Володимира Андрійовича
V. Управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудницької Лесі Леонідівни
VI. Відділ освіти райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Левченка Валерія Петровича
VII. Відділ у справах сім’ї, молоді і спорту райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Мельник Світлани Олегівни
VIII. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Ніколайчука Віктора Петровича
IX. Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Павленко Лесі Олексіївни
2. Державний адміністратор відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Перев'язко Олени Анатоліївни
X. Служба у справах дітей райдержадміністрації:
1. Начальник служби Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Орищук Галини Володимирівни
2. Завідувач сектору опіки та піклування Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Ірини Олексіївни
XI. Архівний сектор райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Каращук Ірини Петрівни
XIII. Сектор культури райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Кльоц Ірини Василівни
XIV. Олевський районний центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді:
1. Директор центру Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Юрія Івановича
Інформація про результати проведення перевірки:
Інформація про результати проведення перевірки Каращук І.П.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Верещако І.О.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Михайленка В.А.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Кльоц І.В.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Котової О.С.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Островської О.Г.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Павленко Л.О.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Перев'язко О.А.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Пилипчук Р.В.pdf
Інформація про результати проведення перевірки Рудницької Л.Л.pdf
Від щирого серця вітаємо Вас з професійним святом - Днем Збройних Сил України. Це свято сильних, мужніх і сміливих людей, готових у потрібний момент стати захистом і опорою для своєї країни, рідних і близьких. Ваша служба - це не тільки професія, для більшості з вас - це справа всього життя.
Шановні працівники органів місцевого самоврядування! Щиро вітаємо Вас зі святом – Днем місцевого самоврядування!
З 1 жовтня поточного року стартувала монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП). Для того, щоб надавати кошти у безготівковому вигляді, на кожного одержувача пільг автоматично в “Ощадбанку” відкрито персональний обліковий запис.
Статтею 7 законопроекту № 2000 “Про Державний бюджет України на 2020 рік”, прийнятого Верховною Радою України у другому читанні в цілому встановлено у 2020 році прожитковий мінімум на одну особу
Відділ освіти, культури, охорони здоров’я, молоді, спорту та взаємодії з громадськістю Олевської районної державної адміністрації Житомирської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Опорного навчального закладу біотехнологічний ліцей «Радовель», який знаходиться за адресою: Житомирська область, Олевський район, село Радовель, вулиця Київська, 5
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №793 внесено зміни до пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2017 року №769.
В рамках проведення профконсульційних заходів до Міжнародного дня людей з інвалідністю 29 листопала провідним фахівцем з профорієнтації Олевської районної філії Житомирського обласного центру зайнятості Т. Корнєйчук був проведений тренінг «Відчуй себе впевнено» за участю людей з інвалідністю.
Соціальний проєкт від фінансового сайту Maanimo «Субсидії: запитай та отримай відповідь».
Не дивлячись на те, що надворі ХХІ сторіччя, статистика фактів насильства по відношенню до жінок є доволі невтішною.
В Україні з 2017 року триває поетапний обов’язковий перехід на систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР (міжнародно визнаний метод виявлення та управління ризиками, пов’язаними із безпечністю харчових продуктів).