Головна / Райдержадміністрація / Очищення влади

 Розпорядженням голови Олевської районної державної адміністрації від 6 березня 2015 року № 34 «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» визначено провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», щодо посадових осіб, які займають посади, призначення на які і звільнення з яких здійснюється головою Олевської райдержадміністрації.

Документи, якими керується Олевська районна державна адміністрація при проведенні перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених положеннями Закону України «Про очищення влади»:

 Перелік посад та осіб, щодо яких проводиться перевірка

І. Апарат райдержадміністрації:
1. Перший заступник голови райдержадміністрації Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Крамаренка Сергія Михайловича
2. Заступник голови райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудой Світлани Василівни
3. Керівник апарату райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котвицького Леоніда Петровича
4. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Остапчук Наталії Миколаївни
5. Начальник загального відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Паламарчук Олени Володимирівни

6. Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Володимира Костянтиновича
7. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Дорошко Наталі Іванівни

8. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Пилипчук Руслани Володимирівни

9. Завідувач сектору контролю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Більського Миколи Степановича

10. Головний спеціаліст сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Ольги Іванівни

11. Головний спеціаліст з режимно-секретної та мобілізаційної роботи Заява Бобровник Марини Олександрівни та Декларація

ІІ. Управління фінансів райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Тетяни Миколаївни
2. Заступник начальника управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котової Оксани Сергіївни

3. Заступник начальника управління (перебуває у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Світлани Василівни

ІІІ. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Островської Ольги Григорівни
2. Заступник начальника з питань пільг та компенсацій Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Венгловської Галини Олександрівни
IV. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Володимира Андрійовича
V. Управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудницької Лесі Леонідівни
VI. Відділ освіти райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Левченка Валерія Петровича
VII. Відділ у справах сім’ї, молоді і спорту райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Мельник Світлани Олегівни
VIII. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Ніколайчука Віктора Петровича
IX. Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Павленко Лесі Олексіївни

2. Державний адміністратор відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Перев'язко Олени Анатоліївни

X. Служба у справах дітей райдержадміністрації:
1. Начальник служби Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Орищук Галини Володимирівни

2. Завідувач сектору опіки та піклування Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Ірини Олексіївни

XI. Архівний сектор райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Каращук Ірини Петрівни
XIII. Сектор культури райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Кльоц Ірини Василівни
XIV. Олевський районний центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді:
1. Директор центру Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Юрія Івановича

Інформація про результати проведення перевірки:

Інформація про результати проведення перевірки Каращук І.П.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Верещако І.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Михайленка В.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Кльоц І.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Котової О.С.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Островської О.Г.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Павленко Л.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Перев'язко О.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Пилипчук Р.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Рудницької Л.Л.pdf

2019-04-18 12:17:00
Які ж пільги держава надає багатодітним родинам?

В Олевському районі  наразі проживає майже 900 багатодітних родин.      Так з 1 квітня 2019 року в Україні запровадили ще один вид соціальної допомоги для багатодітних сімей. На кожну третю та наступну дитину виплачуватимуть по 1,7 тис. грн до досягнення нею 6-річного віку.

 
2019-04-15 09:00:00
У ОЛЕВСЬКОМУ РАЙОНІ ПРОВЕДЕНО СУБОТНИК

12 квітня відбувся захід з благоустрою території у рамках проведення щорічної акції «За чисте довкілля». Сьогодні було охоплено територію від підвісного мосту, поблизу Олевського міського Будинку культури.

 
2019-04-03 11:11:00
 
Президент України зустрівся з вдовою сенатора США Джона Маккейна

Президент України Петро Порошенко зустрівся з вдовою сенатора США Джона Маккейна Сінді Маккейн, яка перебуває в Україні у складі спостережної місії Міжнародного республіканського інституту.

 
2019-04-03 11:10:00
 
Петро Порошенко провів телефонну розмову з Ангелою Меркель

Відбулася телефонна розмова між Президентом України Петром Порошенком та Федеральним канцлером Німеччини Ангелою Меркель.

 
2019-03-29 09:28:00
 
Нарахування та виплата допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

Постановою КМУ від 13 березня 2019 року №250  затверджено Порядок виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім»ях. Ця постанова набирає чинності з 1 квітня 2019 року.  

 
2019-03-29 09:25:00
 
До відома учасників АТО

Відповідно до Закону України „Про внесення зміни до статті 4 Закону України „Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” учасникам, які постраждали внаслідок АТО, держава гарантує право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації незалежно від встановлення їм інвалідності.

 
2019-03-29 09:21:00
 
Інформація для субсидіантів, які не є пенсіонерами та яким субсидії було призначено до 31 грудня 2018 року

Повідомляємо про те, що Ощадбанк є уповноваженим банком з монетизації субсидій згідно з Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 62.

 
2019-03-28 11:50:00
 
Глава держави: Залежність кандидатів в Президенти – питання національної безпеки

Президент Петро Порошенко в інтерв’ю українським телеканалам наголосив, що самостійно фінансує свою передвиборчу кампанію та відзначив важливість проінформувати про це суспільство. «Зараз перед виборами, я вивів дивіденди, заплатив з них податки. Податки склали сотні мільйонів гривень. І на сьогоднішній день все сплачується з виборчого фонду», - зазначив Петро Порошенко.

 
2019-03-28 11:33:00
 
Не може бути Президентом країни в умовах війни людина, яка не вірить в перемогу – Петро Порошенко

В інтерв’ю українським телеканалам Президент Петро Порошенко відповів на запитання чи має він план «Б», бо будь-який політик має розраховувати на перемогу, але повинен не виключати і поразки.

 
2019-03-19 17:51:00
 
ДО ВІДОМА ПЕНСІОНЕРІВ РАЙОНУ

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 року №124 \"Про проведення індексацій пенсій у 2019 році\" (далі Постанова) затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій відповідно до частини 2 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Порядок) та установлено, що в 2019 році перерахунок пенсій згідно з Порядком, затвердженим цією Постановою, проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 1,17.