Головна / Райдержадміністрація / Очищення влади

 Розпорядженням голови Олевської районної державної адміністрації від 6 березня 2015 року № 34 «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» визначено провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», щодо посадових осіб, які займають посади, призначення на які і звільнення з яких здійснюється головою Олевської райдержадміністрації.

Документи, якими керується Олевська районна державна адміністрація при проведенні перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених положеннями Закону України «Про очищення влади»:

 Перелік посад та осіб, щодо яких проводиться перевірка

І. Апарат райдержадміністрації:
1. Перший заступник голови райдержадміністрації Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Крамаренка Сергія Михайловича
2. Заступник голови райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудой Світлани Василівни
3. Керівник апарату райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котвицького Леоніда Петровича
4. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Остапчук Наталії Миколаївни
5. Начальник загального відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Паламарчук Олени Володимирівни

6. Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Володимира Костянтиновича
7. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Дорошко Наталі Іванівни

8. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Пилипчук Руслани Володимирівни

9. Завідувач сектору контролю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Більського Миколи Степановича

10. Головний спеціаліст сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Ольги Іванівни

11. Головний спеціаліст з режимно-секретної та мобілізаційної роботи Заява Бобровник Марини Олександрівни та Декларація

ІІ. Управління фінансів райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Тетяни Миколаївни
2. Заступник начальника управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котової Оксани Сергіївни

3. Заступник начальника управління (перебуває у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Світлани Василівни

ІІІ. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Островської Ольги Григорівни
2. Заступник начальника з питань пільг та компенсацій Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Венгловської Галини Олександрівни
IV. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Володимира Андрійовича
V. Управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудницької Лесі Леонідівни
VI. Відділ освіти райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Левченка Валерія Петровича
VII. Відділ у справах сім’ї, молоді і спорту райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Мельник Світлани Олегівни
VIII. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Ніколайчука Віктора Петровича
IX. Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Павленко Лесі Олексіївни

2. Державний адміністратор відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Перев'язко Олени Анатоліївни

X. Служба у справах дітей райдержадміністрації:
1. Начальник служби Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Орищук Галини Володимирівни

2. Завідувач сектору опіки та піклування Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Ірини Олексіївни

XI. Архівний сектор райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Каращук Ірини Петрівни
XIII. Сектор культури райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Кльоц Ірини Василівни
XIV. Олевський районний центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді:
1. Директор центру Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Юрія Івановича

Інформація про результати проведення перевірки:

Інформація про результати проведення перевірки Каращук І.П.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Верещако І.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Михайленка В.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Кльоц І.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Котової О.С.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Островської О.Г.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Павленко Л.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Перев'язко О.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Пилипчук Р.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Рудницької Л.Л.pdf

2020-04-01 13:08:00
 
Забороняється припиняти електропостачання громадянам на період дії карантину, – Держенергонагляд

Держенергонагляд звернувся до операторів систем розподілу електричної енергії й електропостачальних організацій та наголосив на необхідності дотримання вимог законодавства і відповідно до нього не обмежувати та/або не припиняти постачання електричної енергії споживачам на період дії карантину.

 
2020-03-31 11:07:00
 
«Доступні кредити 5-7-9%» сприятимуть розвитку малого бізнесу

З метою широкої державної підтримки інвестиційних проектів для українських мікро- та малих підприємств запроваджено  державну програму “Доступні кредити 5-7-9%”, ініційовану Президентом України та Кабінетом Міністрів України.

 
2020-03-30 16:01:00
 
Уряд вживає заходів для підтримки бізнесу в умовах карантину та водночас розширює можливості програми «Доступні кредити 5-7-9%»

Уряд вдосконалює механізм Державної програми « Доступні кредити «5-7-9%», розширює її функціонал та коло підприємців, які зможуть нею скористатися. Задля цього Кабінет Міністрів у середу, 18 березня, прийняв постанову «Про внесення змін до Порядку надання державної підтримки суб’єктам мікропідприємництва та малого підприємництва»

 
2020-03-27 14:42:00
 
До відома підприємств, установ, організацій, військових частин та фізичних осіб - підприємців

Звертаємо Вашу увагу на те, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2020 р. № 175-р «Про передачу у 2020 році частини бюджетних призначень Міністерству соціальної політики» було прийнято рішення про передачу частини бюджетних призначень, передбачених у 2020 році Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства у загальному фонді державного бюджету за програмою 1201280 “Доплати працівникам за роботу у зоні відчуження та громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” у сумі 620 403,9 тис. гривень (видатки споживання), Міністерству соціальної політики на бюджетну програму 2501200 “Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

 
2020-03-27 14:34:00
 
МОЗ ДОВОДИТЬ ДО ВІДОМА

Інформація в прикріпленому PDF файлі

 
2020-03-26 16:35:00
Попередження випадків вчинення домашнього насильства та жорстокого поводження з дітьми під час карантину

З метою попередження випадків вчинення домашнього насильства та жорстокого поводження з дітьми під час карантину, управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації надає контактні дані спеціально уповноважених та інших органів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та жорстокого поводження з дітьми

 
2020-03-26 16:27:00
Попередження та протидія домашньому насильству в умовах карантину

З метою інформування населення про попередження та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статті, в умовах карантину, для забезпечення прав та свобод людини, управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації надає оновлену інформацію щодо національної гарячої лінії (0800 500 335,  15-47) громадської організації «Ла Страда – Україна», з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

 
2020-03-20 17:13:00
Пам'ятка для відвідувачів та адміністрації закладів торгівлі, аптек, заправочних станцій щодо профілактики розповсюдження респіраторної інфекції COVID-19

Пам\'ятка для відвідувачів та адміністрації закладів торгівлі, аптек, заправочних станцій щодо профілактики розповсюдження респіраторної інфекції COVID-19

 
2020-03-20 17:02:00
Пам'ятка для мешканців багатоповерхових житлових будинків та підприємств житлово-комунального господарства всіх форм власності щодо запобігання розповсюдження респіраторної інфекції СОVID-19

Пам\'ятка для мешканців багатоповерхових житлових будинків та підприємств житлово-комунального господарства всіх форм власності щодо запобігання розповсюдження респіраторної інфекції СОVID-19.

 
2020-03-16 18:00:00
 
Протокол №4 позачергового засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС

Про запобігання поширення на території району гострої респіраторної хвороби, спричиненою коронавірусом.